czwartek, 14 maja 2015

Pasta z wędzomej makreli


Pyszna pasta z wędzonej makreli poleca się na piątek :) Pierwszy raz jadłam ją u mamy mojego męża kilka lat temu. Od tego czasu robię ją u siebie regularnie. Widziałam wiele wersji tej pasty, na przykład takie całkiem zmielone. Ja jednak lubię jak są widoczne kawałki jajka, ogórka i cebuli. Szczerze polecam!

Składniki:

  • makrela wędzona
  • 2 jajka ugotowane na twardo
  • mała cebulka
  • 2-3 ogórki kiszone
  • majonez (około 2-3 łyżki)
  • sól i pieprz do smaku

Przygotowanie:

Mięso makreli wędzonej oddzielić od ości. Ja to robię rękoma, mam wtedy pewność, że żadnej ości nie przeoczę. Obraną rybę umieścić w misce.

Cebulkę pokroić w drobną kosteczkę i na sitku sparzyć wrzątkiem. W ten sposób cebulka staje się mniej ciężkostarwna oraz traci swoją specyficzną woń. Cebulkę pozostawić do odcięknięcia.

Jajka i ogórki pokroić w kosteczkę. Dodać do obranej makreli, dołożyć sparzoną cebulkę i majonez. Doprawić solą i pieprzem do smaku, wymieszać. Najlepiej smakuje schłodzona.

Smacznego!
Zainteresował Cię jakiś przepis? Świetnie! Przygotowałaś/eś w domu? Jeszcze lepiej :) Jeśli masz ochotę to podziel się z nami zdjęciem wykonanej potrawy. Zdjęcia można przesyłać w wiadomości prywatnej lub na ewak1986@mail.com :)

2 komentarze :

  1. O jaka fajna i prosta pasta z makreli i pięknie ozdobiona kiełkami rzodkiewki. Musi być pyszna.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Obsługiwane przez usługę Blogger.

© 2015 kocham.. lubię.. gotuję.., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena