piątek, 22 stycznia 2016

Koktajl z kiwi, bananem i selerem naciowym


Bomba witaminowa znaleziona na stronie Zielone koktajle, którą serdecznie wszystkim polecam. Przede wszystkim zauroczył mnie ten piękny, soczysty zielony kolor, który u mnie wyszedł zdecydowanie bledszy. Koktajl taki możemy zrobić wyłącznie z owoców i selera lub dodać wody aby go rozcieńczyć - ja dodałam około 0,5 szklanki wody. Możemy sami decydować o smaku dodając więcej, lub też mniej poszczególnych składników, wzbogacając je o tłuszcze, dzięki którym łatwiej organizm wchłonie witaminy (olej lniany, siemię lniane) lub inne dodatki typu nasionka chia. W ten oto sposób przekonałam się do koktajli owocowo-warzywnych :)

Składniki:

  • 1 łodyga selera naciowego
  • 1 banan
  • 1 kiwi
  • woda (wg uznania)

Przygotowanie:

Łodygę selera naciowego umyć, pokroić na mniejsze kawałki i wrzucić do kielicha blendera. Banana i kiwi obrać ze skórki, również pokroić na mniejsze części i wrzucić do kielicha. Całość zmiksować na gładki koktajl. Według uznania rozcieńczyć wodą. Spożyć od razu po przyrządzeniu.

Smacznego!
Zainteresował Cię jakiś przepis? Świetnie! Przygotowałaś/eś w domu? Jeszcze lepiej :) Jeśli masz ochotę to podziel się z nami zdjęciem wykonanej potrawy. Zdjęcia można przesyłać w wiadomości prywatnej lub na ewak1986@mail.com :)

10 komentarze :

  1. Seler naciowy nawet lubimy ale jeszcze nigdy nie dodawałyśmy go do koktajlu na słodko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jest dominujący jeśli da się więcej owoców i warzyw. Ja, która tylko słodkie koktajle uwielbia jednym duszkiem wypiłam taką podwójną porcję.

      Usuń
  2. Kolor ma cudny, aż chce się pić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój jest zdecydowanie bledszy niż oryginał, tylko się zastanawiam jak oni tam osiągnęli tam taki efekt soczystej zieleni z przewagą banana jednak w proporcjach.

      Usuń
  3. Mi to nie wygląda na bledszą wersję :D Kolorek mnie również zachwycił, jest fantastyczny. Aż trzeba zrobić i na żywo cieszyć się widokiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. koktajl "zdrówko":) i kolor też piękny!!! i dobrze, że mnie przypomniałaś - muszę kupić seler;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja muszę pomyśleć jak spożytkować resztę selera

      Usuń
  5. Smakowity! Przydałaby mi się taka dawka zielonej energii :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie to chyba energii nie brakuje :) widziałam u Ciebie fenomenalny wpis o kulach czekoladowych - WOW!!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Obsługiwane przez usługę Blogger.

© 2015 kocham.. lubię.. gotuję.., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena