niedziela, 10 stycznia 2016

Tort w stylu angielskim ŻABA


Za torty w stylu angielskim zabieram się tylko raz do roku spełniając życzenia córci co do kształtu. Zaskakuje mnie niesamowicie swoimi wyborami, był kiedyś dinozaur jest teraz żaba w całej swojej żabiej okazałości. I tak jak uwielbiam piec i gotować, dobrze, że urodziny są raz w roku - nie chcielibyście mnie widzieć w trakcie tworzenia tejże konstrukcji. Całość powstała z pomocą męża, który zrobił nam matematyczną analizę żaby tak aby zachować proporcje, kształt i żabie oczy. Ludziom, którzy takimi tortami zajmują się w celach zarobkowych kłaniam się nisko i podziwiam :) Inspirowałam się filmikiem genialnego Choppa i śmiem twierdzić, że nasza żaba bardziej żabę przypomina :)








Smacznego!
Zainteresował Cię jakiś przepis? Świetnie! Przygotowałaś/eś w domu? Jeszcze lepiej :) Jeśli masz ochotę to podziel się z nami zdjęciem wykonanej potrawy. Zdjęcia można przesyłać w wiadomości prywatnej lub na ewak1986@mail.com :)

4 komentarze :

  1. Żaba jak żywa :D Świetny tort, jestem pod wielkim, wielkim wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Żabcia piękna gratuluję udanego wypieku i zapraszam do Mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest żaba nad żabami;) Podziwiam Twoje zdolności!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cóż za misterna robota :D Pięknie wyszło, jesteśmy pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Obsługiwane przez usługę Blogger.

© 2015 kocham.. lubię.. gotuję.., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena