środa, 23 marca 2016

Pasta jajeczna


Pasta jajeczna to jedno ze wspomnień kulinarnych mojej córci z czasów przedszkola. W domu rzadko robiłam bo zanim pokroiłam jajka, część z nich - jak nie wszystkie - znikały nim się obejrzałam. Jeśli uda mi się ugotować jajka poza wzrokiem domowników, pastę jajeczną robię z jajek pokrojonych w kostkę, lubię czuć kawałki jajek aniżeli mieć gładką konsystencję i oczywiście z domowym majonezem, innego zresztą nie używam. Do tego szczypiorek, sól i pieprz, ot cała filozofia. Prosta, klasyczna pasta jajeczna gotowa.


Składniki:

  • 2 jajka ugotowane na twardo
  • 1 łyżka majonezu
  • sól i pieprz
  • garść szczypiorku

Przygotowanie:

Ugotowane jajka pokroić w kosteczkę, przełożyć do miseczki. Szczypior pokroić drobno, dołożyć do jajek. Dołożyć majonez, wymieszać, doprawić solą i pieprzem do smaku.

Smacznego!
Zainteresował Cię jakiś przepis? Świetnie! Przygotowałaś/eś w domu? Jeszcze lepiej :) Jeśli masz ochotę to podziel się z nami zdjęciem wykonanej potrawy. Zdjęcia można przesyłać w wiadomości prywatnej lub na ewak1986@mail.com :)

4 komentarze :

  1. niby zwykła, najzwyklejsza pasta z jajek, a kanapki z nią smakują lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszny klasyk obok, którego nie da się przejść obojętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam Ewuniu . Wesołego Alleluja . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Obsługiwane przez usługę Blogger.

© 2015 kocham.. lubię.. gotuję.., AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena